Idag

Hello,
Usch idag är jag ledig och har inte gjort nåt annat än att städa och tvätta (hatar den tröga tvättmaskinen, började tvätta kl 10 och har bara hunnit köra två maskiner och väntar på att torktumlaren ska bli klar nån gång. :( )
Är typ negativ och ledsen idag, typ ena stunden känns allt bara bra och vips blä. 
Så jag känner mig värdelös och utan framtid just nu. Jag vet, positiv tjej va.
Gamla saker som bubblar upp och stör mitt nuvarande jag. Jag gillar inte att ha brister, jag vill va nån super woman, iaf att andra inte ska veta om mina brister. Jag om någon vet om mina brister, men jag vet också om mina styrkor. Men jag vill inte ha några brister.
Varför kunde jag inte bara fått en spidelfobi? Folk fattar sånt, spindlar är läskiga, speciellt de stora tropiska filurerna. Men nä, så lätt ska vi inte ha det. Känner för att åka till ett strandland och gömma mig under en palm eller bli buddistisk munk eller nåt.
Säkert bara PMS uppochned i humöret, har ingen koll egentligen på det.
Sitter och lyssnar på musik på youtube nu, it makes me a bit more happier. :)
 
Ja, vettigt inlägg I know. Skulle egentligen ringa mamma men hon är på bio. :(
Det enda jag vill höra är att jag är bra som jag är, att jag inte måste göra nåt jag inte vill och att jag är bra på nåt. Samma saker som alltid men som jag aldrig får in i huvuvdet. 
Har gjort lite begravningsbinderi i veckan, kronekrans. Har inte gjort en sån sedan skolan tror jag. Blev nöjd med resultatet.
Mitt första hjärta. Det tog inte alls så långt tid att göra den som jag trodde att det skulle. 
Mitt öra och senaste piercing, första gången jag vågar mig på att byta smycke själv, varför ser ringar mycket coolare i film än på mitt öra? Lekte lite med picasa så min dåliga bild blev en bra teckning i stället. :)
 
Nä dags att ta tag i det.
Tacos, cola och film!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0