Blomma

Hej,
nu är det en stund sedan jag var här og skrev något igen. Dagarna springer sin väg eller latar jag mig igenom dem.
Så vad pågår i livet mitt? Ja, den jär veckan så långt har det varit jobb, träning, musik, basspelande, bokläsning og smsande. :)
Idag är jag ledig och det blåservog regnar som bara den ute så jag är ganska nöjd med att stanna inne idag med böcker och fixande med fotoalbumen med lite musik i bakgrunden. Låter som en riktig pensionär men men thats just me. ;)











Kommentarer
Mamma Mia

Vad fint! Tänk att få jobba i en så vacker miljö! Vilket drömjobb du har!
(Det är marsipanrosor i kransen, va? ;-) )
Kram

Svar: Ja, det är ett bra jobb! :) haha ja ;)Kramkram
Rebecca

2014-03-17 @ 09:17:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0