Tjabba

Long time no see! :)
Var ett tag sedan jag skrev något så nu ska ni få en status uppdatering från mig. :)
Just nu sitter jag i en hyrbil utanför Ikea i Oslo och dem öppnar typ nu.
Igår var jag på Harrytur i Svea rike och handla mat och ETT kilo godis! Största godisbutiken ever! Så jag kan inte hållas ansvarig för att det blev så mycket godis i godispåsen. ;) Tur att jag köpte ett par nya sköna gymbrallor som jag kan ha på gymmet efter allt godis. ;)
Steg upp i ottan för att köra till oslo och kolla på Økern, där vi köper våra blommor. Det var stort, och det fanns en massa snittblommor. Så det var kul att se.
I morse kände jag att frukosten gjorde sig påmind i Oslotrafiken. Hu! Bilköer och storstadstrafik är inte helt lätt.
Men men det gick bra att köra ändå. :)
Nu ska jag in till Ikea och provsova en säng tänkte jag.
Haha bara skoja men det hade varit gött, shoppa ska jag ju göra där förståss. Sedan ska jag åka söderut på andra sidan fjorden och hälsa på Lisa. Det ska bli jättekul och trevligt. :)
Ha en bra dag! :)


Kommentarer
Mamma Mia

Kul! Man blir glad av att läsa din blogg! Tack för leenden!

Svar: :)
Rebecca

2014-01-15 @ 23:49:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0