In Flames

I söndags åkte jag till Karlstad och såg In Flames på Nöjesfabriken. It was awesome! :D In Flames är så sjukt bra live så att det inte är sant. Högsta betyg ger jag dem, fem av fem toasters, kononbra var dem. :) Det var så coolt för när ett av förbanden, The Ryot spela stod jag vid sidan av mixer bordet och kolla och så kollade jag lite åt höger och tre meter åt sidan stod gitaristen i In Flames, Björn Gelotte och drack en öl och kollade på The Ryot. Coolt, jag började undra om det bara var jag som såg dem liksom. :) Sedan när The Ryot hade spelat klart gick Björn Gelotte iväg backstage och bakom honom gick basisten Peter Iwers, han hade väl också stått och kollat fast jag inte hade sett honom innan. Coolt. Det var stort. :) Efter The Ryot spelade Deathdestruction, I'm a big fan, så det var coolt. Sedan var det dags för In Flames. Och dem är ju så sjukt bra, jag älskar dem. Dem har riktigt bra scennärvaro och var väldigt duktiga, och dem såg ut att ha det kul på scen. Det var grymt stort att som ett stort fan att få se dem live. Det var fantastiskt helt enkelt. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0