Ledig tisdag

Idag var jag ledig så det blev lite småfix hemma på förmiddagen och efter lunch. Jag bytte bromsklossar på cykeln och wow vilken skillnad det blev. Förut var bromsstäckan typ 10 m och nu är det typ 1 cm känns det som. Och jag måste bara lovprisa multiverktyg, finns det nåt bättre? :) På min har jag tång, fil, såg, skruvmejsel med en massa olika skruv på, ja typ allt utom hammare. Den är jättebra! :) jag förstår inte varför folk har en massa verktyg och verktygslådor när allt man behöver finns i ett litet hopfällbart multiverktyg? :) På eftermiddagen blev det en tur in til byn med Lisa. Vi fikade och gick i butiker. Det var jättetrevligt och det är skönt att det är så pass varmt ute att man kan sitta ute och fika. :) längtar efter sommaren! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0