Feminin inredning

Jag är ledig idag och har shoppat lite julklappar. Det är väldigt mysigt tycker jag. Jag gillar att köpa presenter till folk. :) Jag var på jakt efter en julklapp till min käre bror och har tänkt att köpa nåt fint till hans hem. Men ärligt talat så måste jag efter att ha varit runt i en massa inredningsbutiker säga att det är väldigt många feminina butiker här eller vad man ska säga. Jag hittar ju typ inget bra till Mara. Det är ju bara en massa krusiduller och tjejiga färger, var finns det stilrena och manliga tingen? Handlar inte norska singel/ensamstående män saker? Nä, tacka vet jag internet. Tror jag redan har hittar nåt bra... :)


Kommentarer
Mamma Mia

Det brukar du göra!

Svar: Tack. :) man vill ju att folk ska bli nöjda. :)
Rebecca

2012-12-10 @ 13:59:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0