Sorry kids

Sorry, tänkte skriva två inlägg men blogg.se appen är cp och trots att jag slängde den och hämtade en ny så fungerar den inte. För ca ett halv år sedan var det lika dant att jag inte kunde blogga på typ en månad eller nåt. Blir ganska sur på blogg.se att dem inte förbättrar sin app, för det står till och med att man kan ha problem med appen på AppStore. :( Kanske blir det inget mer bloggade här innan jul, men sen i jul när jag är hemma i Swedenland ska jag köpa dator! Yaaay! Och då slipper jag appen och kan ha finare inlägg med fler bilder i. :)


Kommentarer
Mamma Mia

Det ser vi fram emot!

2012-12-10 @ 13:58:38
Kaffehörnan

Den funkar igen

2012-12-10 @ 18:19:42
URL: http://www.kaffehornan.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0