Mjaumjau och ninisen

Jag är hemma den här helgen Skövde, Swedenland, och träffar familjen och en liten promenad med mjaumjauen och min lilla ninis hann jag med. Det var trevligt. Min kanin fyller 11 år (!) i april. Efter att Målle dog, må han vila i frid, så kändes det viktigt att pyssla om dem små djuren lite extra och ta några bilder på dem. You never know, Målle var ju yngstingen av husdjuren. Man ska aldrig ta något för givet och då menar jag det på ett positivt sätt. Njut medan man kan. Jag har så många positiva fina minnen ifrån Målle, så fort jag tänker på honom ser jag alla dem roliga sakerna vi gjort tillsammans. Alla sjöar han har badat i, när vi var på husvagnsemestrar, när han var valp och var så liten att han kunde somna i ens famn, dagen han kom hem till oss. :) Sånt ser jag och minns. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0