Packar

Jag har egentligen inte så mycket grejer med ändå tar det ju en stund att packa ned allt i lådor. Nu är ju det mesta nedpackat så nu packar jag bara det sista, för i morgon efter jobbet går flyttlasset! Woho! :) Nä, jag är glad att jag inte har så mycket grejer. För en massa saker gör en inte lycklig. Jag är ganska så bra på att rensa och slänga. Visst ska man ha det hemtrevligt, men man ska inte ha en massa saker som man inte gillar eller använder. Det är så jag försöker att ha det hemma hos mig. Lite så där minimalistiskt, med bara saker som jag gillar. :) nya lägenheten är mindre så nu får man tänka lite smartare med var man ska ha allt utan att det ser rörigt ut. Jag har inte riktigt bestämt hur jag ska möblera än men det blir nog enklare sen när möblerna är på plats. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0