Att vända nåt negativt till nåt positivt

Jag kände att efter gymmet att jag var lite sur. Träna typ bara 20 min för det lukta svett i rummet med dem fria vikterna och ute bland maskinerna var det bara folk i vägen, eller så var jag lite sur för det inte var några snygga killar som tränade samtidigt. I don't know, sur var jag i alla fall. Vadå? Lite eyecandy är ju alltid lite trevligt, eller hur? ;) Sen när jag kom hem såg jag att bilen hade droppat lite olja, tror jag (mamma sa att det kanske var lite kondens eller nåt, hoppas det). Bilen har en liten oljeläcka som måste fixas, så då blev jag ännu surare, kanske för att jag inte har ätit än (jag blir sur när jag är trött och hungrig). Men då ringde jag på en blocket annons på vad säger jag inte för mamma ska köpa det som säljs om det är i bra skick. :) och han som svara pratade med så hemtrevlig och fin västgötska så att man nästan längtar lite hem, och jag lyckades pruta ned priset. Haha det kändes bra, har aldrig prutat förr så jag är stolt att jag lyckades. :) Så nu är jag inte sur längre utan glad. :D


Kommentarer
Elina

Skönt när det vänder :)

2012-03-06 @ 21:48:28
URL: http://evilplansandotherstuff.blogg.se/
Reboc

Ja, eller hur?! :)

2012-03-06 @ 22:24:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0