Upa, min Upa

Fick ett samtal från min pappa nu i kväll och han berättade att min lilla kanin Rufsen dog idag. Lilla Upa... :'( han hette Rufsen, men jag kallade honom ibland för Upa. Han blev nästan 11 år gammal, vilket är väldigt gammalt för en kanin, men ändå. :( det blir så konstigt för mig som bor i Norge att förstå det som sker i Sverige, jag känner mig så distanserad eller vad det heter. Vår hund dog förra veckan och det är något jag fortfarande smälter och nu ringde pappa och berättade om Upa. Jag är ledsen men samtidigt så glad att jag tog bild på honom i helgen när jag var hemma och att jag var ute och skuttade lite med honom i trädgården. Det är jag väldigt glad för. Jag tänker att nu är Rufsen med sin tvillingsyster Polly och har det bra nånstans. Vila i frid, älskade Rufsen.


Kommentarer
Elina

Lilla Rufsen och söta Målle!♥

2012-03-02 @ 19:33:20
URL: http://evilplansandotherstuff.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0