17 Mai

I torsdags var det 17 mai, det var min första 17 mai i Norge ever så jag visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig. Det var en jätte bra dag, jag och Lisa började dagen med att se på paraden, sedan gick vi till en park och kikade lite på firandet där, på eftermiddagen cyklade vi in till byn och kollade på russetåget (studenttåget) och kollade på tivolit och käka glass. Sedan blev det grillning på kvällen och sen vid 23 drog vi ned till byn och kollade på fyrverkeriet. Det var en bra dag och fyrverkeriet var nog det bästa jag har sett! Det var riktigt påkostat och dem hade fyrverkerier som blev röda hjärtan på himmelen det har jag aldrig sett förut. :) det var coolt. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0