Allium

Hellohello. Idag var vi i Norge lediga, haha! Tungt för er i Sverige att gå upp tidigt till jobbet va? Nä, jag bara skämtar ni har haft två långhelger den här månaden då vi inte har haft det. :) Nu sitter jag och lagar stuvade makaroner, mums. Jag var tidigare idag en sväng på Tønsbergsmessen. Tänkte att jag bara måste cykla dit och se vad det är för nåt i alla fall. Inträdet kosta 130 ,- och sen spelade jag bort typ 150,- på tivolit. Vann jag? Nästan. ;P Nästa år ska jag nog ta och köpa en smoothie på waynes coffee i stället och sätta mig i parken där den här fina rabatten fanns (se bild), med allium (en av mina favvoblommor) och tulpaner. :) Nu i eftermiddag åkte jag lite inlines igen, känns i musklerna, men det är kul så jag var bara tvungen att åka en sväng innan jag började med maten. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0