Australia

Jag har aldrig varit i Australien eller utanför Europa heller för den delen. En av mina tennistränare kommer från Australien så jag var bara tvungen att googla lite. Och nu vill jag nästan flytta dit, om de inte vore så långt bort förstås. Han säger mitt namn så fint, fatta vilken egoboost det skulle va för mitt självförtroende att bo i ett land där mitt namn lät så fint hela tiden. :) Mitt ego skulle va överlyckligt. Och tänk att bo i ett land där det alltid var varmt och gött och där man kunde lära sig surfa och kolla på kängurur i en fantastiskt natur. Det vore coolt. :)


Kommentarer
Mia

Håll alltid dina härliga drömmar vid liv!

2012-05-16 @ 15:29:20
Rebecca

Ja, jag ska verkligen försöka! :) jag tycker verkligen att du är bäst, mamma. Du stöttar och peppar mig jämt. Löv jo. <3

2012-05-16 @ 18:12:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0