En ledig dag?

Idag är jag ledig, fast jag känner mig inte så ledig. Förmiddagen spenderades på stan letandes efter helt vanliga sköna ballerina skor, hittade jag några? Egentligen inte. Bara ett par som var sköna men inte tillräckligt fina för att få mig att köpa dem. Det är inte helt lätt det där med skor alltså. Men jag köpte i alla fall en sån där vattenflaskhållare till cykeln. :) Sedan blev det en snabb lunch bestående av två naturella hamburgare, efter det så planterade jag lite i min lilla hink innan jag gick ned till banken och anpassade mitt konto till mitt nya personnummer, så jag är utan bankkort i en vecka nu. Feels wierd. Var också tvungen att fixa ny mobilbank och sen när jag kom hem och skulle testa den så vet jag inte riktigt vad som hände men kanske var inte allt klart eller så minns jag fel lösenord, hur som helst spärrade jag den. Aaaaa, så typiskt. Usch kunde inte allt bara fungera liksom. :/ nu sitter jag i schäslongen och inser att klockan är mer än jag vill att den ska va och att jag måste städa och laga mat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0