Pingstdagen

Jag har spenderat pingstdagen/morsdag, (grattis mamma du är bäst) mest utomhus idag. I morse satt jag ute och läste i solen, sedan åkte jag en sväng på inlinesen. Sjukt kul att åka inlines men svettig blir man. Så när jag kom hem så slängde jag på mig bikinin och cyklade ned till havet och tog årets första dopp. Det var faktiskt inte så kallt, i alla fall inte jämfört med Hardanger fjorden där man tappade andan när man gick i. :) Sedan så tvättade jag fönstren, cykeln, brevlådan och sopade utanför dörren. Sedan blev det lite jobb. Jag hade med mig lite från jobbet som jag satt och pysslade med ute i solen. Man kan ju inte ledig hela dagen. ;) Nu har jag käkat tortilla, mums, och nu ska sticka lite och lyssna på hårdrock och kanske lite deathmetal. :) Ha det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0