Think outside the box

Jag kände att jag inte ville va utan blommor och växter den här sommaren. Jag var bara tvungen att ha nåt utanför dörren. Och nåt för blommorna att stå i. Utomhus krukor är dyrt i Sverige men i Norge är det dyrare och jag är inte beredd att lägga en massa hundralappar på en kruka när jag har fina krukor i Sverige. Kruxet var bara att min bror inte ska hälsa på mig förens i slutet av juni och jag vill ju plantera nu. Pappa kom med förslaget att jag skulle plantera i hinkar och sedan bara flytta över i krukor sen. Hallå?! Det var ju genialt! :D haha så fick det bli och se va fint det blev! Jag är så nöjd! :D längre fram ska jag plantera kryddväxter också. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0