Johan Falk

åh, jag älskar Johan Falk filmerna!! :) så bra! Både idag och i går kollade jag på Johan falk. Lite kul är att jag gick ut på spiderchicks blogg och så hade hon ett blogg inlägg om samma film som jag hade sett. :) Seth Rydell äger ju i de filmerna, man skulle vilja ha en Seth Rydell som man kunde plocka fram då och då och som kunde fråga folk om det var nåt problem eller nåt i den stilen och som kunde stå upp för en så man själv slapp. Det hade varit bra. Kan se flera bra fördelar med det, förutom kanske det att Seth Rydell bara jobbar för sin egen vinning. Men men..


Kommentarer
erikasblogg.se

Nä nu MÅSTE jag nog se de filmerna för ALLA skriver om dem :) Vi var påväg att se en förra helgen men orkade aldrig. Måste jag börja från början för att hänga med i handlingen? Isf är det väl typ Livvakterna man ska se? Kram!

Svar: Ja, dem är jätte bra! :) Jag har sett de första filmerna men minns dem knappt så måste måste man inte tycker inte jag i alla fall. :) ha det bra!
Rebecca

2012-11-18 @ 10:07:21
URL: http://erikasblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0