Ordning i köket

Idag lagar jag spagettigratäng på den överblivna taco köttfärsen från igår. Och medan maten är i ugnen passade jag på att skapa lite ordning i köksskåpen. I like ordning. Bilden är av mitt krydd och godis skåp, I've got a lot of candy. I mitt andra matskåp har jag bara pasta och en påse ris. Pasta är typ min basföda. :P det är så bra att gå igenom skåpen ibland för då får man ju lite koll på vad som är där inne och om nåt håller på att springa sin väg, datum mässigt menar jag. Hittade för gammal nyponsoppa. :( oöppnad, och då blev jag ju sugen på det bara för det. Får köpa nytt i swedenland om 1,5 månad. :) Sen har jag också två påsar med kaffe fast jag bara dricker det på jobbet. Nån när och kär som vill komma förbi på en kaffe? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0