Tro, hopp & kärlek

Ibland när jag är trött eller ledsen eller både och, så tänker jag så negativa tankar inför framtiden. Det är ganska så irriterande och så som mamma sa idag när jag pratade med henne i telefonen så är det typ det man tänker på skapar man och drar till sig. Jag tror det är stark magi, eller vad man ska säga. Jag tror på tankens kraft. Det både skrämmer mig och stärker mig. Det skrämmer mig för att jag vill ju inte att mina negativa tankar i mina dark moments ska förstöra min framtid. Men det stärker mig för jag kan ju få allt jag vill om jag verkligen vill det. Vinna på lotto kanske inte är super lätt att visualisera fram men hur man vill leva sitt liv och vad man vill göra är ju lite mer realistiskt och möjligt om man verkligen vill och vågar. Jag måste verkligen tillåta mig att vara trött på morgonen ibland, var irriterad över saker och känna obehag inför ting utan att jag ska lägga en massa värde i det och bekräfta fel genom det negativa. Man måste ju ha ups and downs för att känna igen glädje, annars skulle allt bara vara neutralt hela tiden och hur kul kan det va? Så här är några ting som jag önskar mig i framtiden; fortsatt goda relationer till mina nära och kära, resor och se fina platser, glädje, harmoni, bra vardag, fin bil, man och barn, vovve, modernt funkis hus, eget företag, äga ett/flera hyreshus m.m. m.m. Detta är mina långsiktiga framtidsplaner blandade med sånt jag alltid vill ha i mitt liv. Jag har ju även närmare planer om saker och ting jag vill göra i mitt liv, men det avslöjar jag inte än , inte här i alla fall. ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0