Yummy

Yummy lussekatter. Första gången jag har bakat lussekatter själv. Vuxen poäng. Idag har jag också köpt och bytt till dubbdäck på cykel, dock bara på framdäcket för det fanns bara ett tillbuds däck kvar. De skulle få in fler nästa vecka men först vill jag se om dubbdäck är nått att ha. Förfrös nästan mina fingrar när jag meka med cykeln, men det känns gött att ha klarat det själv. Dessutom har jag också städat lägenheten, tvättat en maskin, vikt tvätt och lånat om en bok på biblioteket. Om jag bara hade jobbat idag också så hade det inte varit helt omöjligt att en feminist hade velat utropat mig till minister. Men men tur är väl det att jag va ledig idag för då slapp jag ju förklara att jag inte är feminst (jag känner mig alltid som en feminists dröm när jag gör nåt traditionellt manligt, typ fixa cykeln, bygger ihop nåt, eller typ bara hinner med sjukt mycket på en dag, typ värsta ba superwoman haha). ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0