Annoying people

Vet ni vad jag stör mig på? Omogna och osmarta människor som lägger sig i sånt sånt dem inte har nåt med att göra. Dem trycker endast ned andra för att må lite bättre själva en liten stund. Jag har träffat åtskilliga sånna människor i mitt liv tyvärr, blir lika irriterad varje gång. Usch, vad jag är trött på sånt. Det förstör så j*kla mycket. Man kan ju tycka att folk borde släppa sånt uppförande på mellanstadiet men men... Nu vill jag att tiden ska gå fort så att det blir jul så jag kan åka hem till mina nära och kära och ladda batterierna. Sedan kommer det ett nytt år med nya möjligheter. Nån mer än jag som tycker att varje år blir bättre och bättre? :)


Kommentarer
Elina

Tråkigt att nån betett sig illa! Om så var fallet, folk borde ju verkligen växa ifrån det.
Kul att du kommer hem till jul :) saknar dig!
Kram

Svar: Agreed. :) Jag gör ju egentligen fel som tar illa upp. Jag borde ju se det för det det är i stället för att bli ledsen. Men det är lättare sagt än gjort. Saknar dig med!! Två månader kvar! :)
Kramkram
Rebecca

2012-10-21 @ 01:08:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0