Arkitektur

Idag var det gött och vakna även om det var en fågel som halkade omkring på mitt takfönster som väckte mig. Vintertid. En extra timme. Nice. Men nu blir det ju mörkare en timme tidigare så jag är fortfarande inställd på sommartid och blir förvånad att klockan är så lite hela tiden. Hur som helst, var jag ute och gick en sväng och gick förbi det snygg eleganta kontorshuset på Kaldnes. Det huset måste ju verkligen ha blivit precis lika fint i verkligheten som på ritningarna. Giller verkligen hur färgerna passar så bra ihop med varandra, och att det grå och bruna går igen på fönstren.


Kommentarer
Anonym

Den dagen vi återgår till "normaltid" efter "sommartid" är på ett sätt den bästa på hela året, för man överraskas hela tiden av att klockan inte är mer än den är trots vad man gjort dittills. Så skönt att ha tid att göra sådant man vill/behöver göra och ändå känna att det finns tid kvar till att slappa; skönt att kunna sova ut utan att sova bort dagen.
Kram på dig från Mamma

Svar: Helt enig. Men det blir ju mörkare tidigare, det var jag inte helt beredd på. :P kramkram
Rebecca

2012-10-29 @ 10:10:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0