Hair

Idag har jag varit hos frisören och permanentat håret. Vad tycks? :) har väl aldrig egentligen tänkt på att permanenta håret men för två veckor sedan så kom det in två frisörer i butiken och sa att dem sökte folk som deras lärlingar kunde träna sig på, så då tänkte jag varför inte liksom. :) så nu har jag lockigt/vågigt hår. Det ska bli spännande och se hur länge det sitter i. Det kostade bara 200 norska riksdaler så det var ganska najs att få en helt ny frilla för det priset, i Norge dessutom. :)


Kommentarer
Anonym

Vad fint! Du är en så söt tjej! Roligt att se dig med lockar igen - det hade du ju så fina när du var liten.
Kramar,
Mamma

Svar: Tack!! Jag brås ju på dig. :) kramkram
Rebecca

2012-10-04 @ 10:38:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0