Halsband m.m.

Jag tänkte dela med mig av min dag hittils. Lite så där snabbt och kort. Sovmorgon, satte igång en tvättmaskin, snakka lite snabbt på Skype med bror, cykla till gymmet, träna, cyklar från gymmet, dusch, lunch, hänga tvätt, små plock av saker som har fått fötter, fotbad och bokläsning, handtvätt av min favvo mössa och regnjacka och så har jag lagat mitt halsband som jag fick i födelsedags present av Hanne och Janet, läder snöret hade gått sönder. Nu blir det te och bokläsning och till middag ska det blir lax och potatisklyftor i ugn med en utsökt burk cocacola. :) planen är också att jag ska hinna virka lite streetart också. :)


Kommentarer
Elina

Fint halsband! :)

Svar: Tack! :)
Rebecca

2012-10-22 @ 20:07:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0