Höst väder

Så här ser det ut utanför mitt fönster idag, regn, moln och kallt. Nästan 5 grader ute och 19 inne. När det är 19 ute är det skönt men är det 19 grader inne så är det kallt, i alla fall på vinter halvåret. Är inte det lite märkligt? Hur som helst, det är tända ljus och slappning i schäslongen som gäller för mig idag. Jag var ute igår och det var kul, dessutom hittade jag en hundralapp på vägen hem. Det var nice. :) dock är det ju tyvärr alltid lite konstigt folk ute också, varav nån snodde Lisas jacka med hennes nycklar i. Ikke okej alltså. Men annars var det kul, förfesten var kul och där träffade jag lite schyssta människor innan vi gick ut. Det var kul men det blev sent så jag gick väl och la mig vid 4, så lite trött är jag men inte bakis! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0