Längtar till jul

Fick jul reklam e-post av Ikea igår. Alltså nån mer än bara jag som tänker på jul. Ser verkligen fram emot att åka hem, ska till Sverige på eftermiddagen den 23 och så ska pappa hämta mig i Strömstad. :) saknar folket där hemma... Och gatorna, staden, naturen, mycket saknar jag nu. Jag har inte varit hemma på tre månader och det är två månader kvar tills jag ska hem. Skulle vilja snabbspola fram tiden. Kanske inte det mest positiva inlägget, men lite hemlängtan är något man får räkna med ibland.


Kommentarer
Anonym

Jag längtar efter jul, för då får jag träffa dig!

IKEA har slutat brevväxla med mig - jättetråkigt! Jag har inte ens fått årets katalog. :-(

Kram

Svar: Då längtar vi båda två. :) du får ta dig en biltur till Jönköping och ta en katalog där. :)
Rebecca

2012-10-18 @ 11:54:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0