Space

Jag var grymt kreativ idag. Jag skapade bl.a. den här buketten (se bild). Arbetsnamnet blev space, sa det ordet typ femtioelva gånger när jag lagade buketten. :P Det är ju lite annorlunda jämnfört med det vi säljer annars. Men rätt bukett till rätt kund liksom. Det kom in en man som hade bröllopsdag och han ville ha en kreativ bukett för hans fru var kreativ och konstnärlig, jag började att se lite på blommor och vips kom jag ju på att jag hade precis lagat en bukett som passade perfekt för kunden, så jag visade buketten och han gillade den och köpte även vasen. Sånt är kul! :D haha men jag hade inte hunnit ta kort på buketten så jag fick fråga kunden om jag kunde ta bilde av den innan han tog med den sig hjem. Men bilden blev ju helt ok ändå, trots en lite halv stökig bänk i bakgrunden. :)


Kommentarer
Anonym

Saknar ord för hur fin/häftig mm jag tycker att den är!
/Mamma

Svar: Tack!! Det var kul att göra också. Gick på två sekunder typ. :)
Rebecca

2012-10-02 @ 10:55:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0