Thoughts

I eftermiddags/kväll var jag hemma hos Lisa. Vi fikade och babblade om lite allt möjligt. Det var verkligen jätte trevligt. Sedan när jag hade kommit hem snakkade jag med mamma på telefon. Det är gött att ha bra människor runt omkring en som man kan babbla om allt med, som lyssnar och peppar en. Jag är en sån människa som måste bli lite på hejjad ibland. Jag vet vad jag tycker, tänker och tror på men vill ändå att nån ska hålla med mig och tycka att jag tänker smart. :) (bilden är ifrån we<3it)


Kommentarer
Anonym

Tänk att få följa någon som lämnar sådana fotavtryck efter sig! Det skulle vara både tryggt och upplyftande.
Älskar att läsa dina reflektioner. Och så hittar du alltid fina illustrationer. Din blogg är verkligen må bra-läsning!
Kram,
Mamma

Svar: Eller hur! Jag vill ha sånna flippflopp! :) tack! Jag försöker att ha bloggen positiv och bra, så att man ska kunna kika in här och bli lite glad. :) kramkram
Rebecca

2012-10-08 @ 10:45:57
Anonym

Det funkar - det blir man! :-)

Svar: :)
Rebecca

2012-10-09 @ 15:02:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0