Besök


Min mormor och morfar har varit här i Norge och besökt mig i helgen, det var verkligen kjempe trevligt. Det var så kul att se dem och man inser att man faktiskt saknar att man inte kan bara kika förbi en sväng hos dem längre. Igår var vi uppe och kollade på slottsfjællet og kollade på slotts ruinen, det är nog av dem jag har fått mitt historie intresse, sedan gick vi en promenad genom stan så att dem fick se lite av byen og även min leilighet/lägenhet innan vi gick og spiste middag på Esmeralda nede ved brygga. Idag var vi ute på utfykt till Verdens ende och kollade runt lite där och fikade. Sedan åkte vi hjem til meg og så lagade jag lunch till oss. Det blev en kyckling/pasta sallad. Se bild. Det var en kjempe trevlig helg! :)


Kommentarer
Anonym

Vad gott det ser ut!
/Mamma Mia

Svar: Det var det! Ska nog göra sallad oftare. Man blir så gött mätt nöjd av det. :)
Rebecca

2012-09-11 @ 11:47:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0