Kyligt

Idag är det lite små kyligt inne, jag har plockat fram filten och mina fårskinnstofflor. Ligger nedbäddad under filten i schäslongen och fryser om fötterna. Men lite mysigt är det att mysa med en kopp té, kaka och bok. Dock väntar jag på att grannarna ska sätta på sin värme så jag kan snylta värme av dem. Hehe jag bor högst upp och värmen ska ju stiga har jag hört. Snål, ja jag vet. :P Men det finns ju trots allt roligare saker man kan lägga pengar på än el och uppvärmning, eller hur? :)


Kommentarer
ttheresebjörkman, :)

Hej!
Jag har gjort en cover på A lonely september - Plain white t's.
Skulle du vilja kolla in den och sen säga vad du tycker om den? :)
http://ttheresebjorkman.blogg.se/2012/september/a-lonely-september-plain-white-ts-cover.html#comment
Skulle betyda mycket om du ville göra det (:

2012-09-22 @ 18:59:13
URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0