Lazy afternoon

Idag har det regnat hela dagen. Det är ju lite mysigt med regn, höstmörker och tända ljus i butiken, men man blir så slö. När jag kom hem från jobbet så klättrade jag upp på loftet och la mig på spikmattan en stund och det är bara så mysigt, den som inte har prövat det bör göra det. Man blir så avslappnad och varm. :) Jag blir alltid trött av att ligga på spikmattan så det blev en liten tupplur på en kvart ca. Och nu sitter jag under filten med ipaden och är för lat gå och värma gårdagens lasagne. Gött att laga lite mer och ordentlig mat ibland så man slipper stå i köket varje dag. :)


Kommentarer
Elina

Skönt att bara slappa! :) jag myser också i soffan och har köpt typ 4 kilo godis som jag helt plötsligt blev jättesugen på men inte nu längre haha ;)

Vet du, jag har mejlat en snubbe på blocket om att köpa två kattungar! Men nu känns det som om jag ersätter mina små älsklingar Sotis och Tiger och jag känner mig som världens sämsta människa!
Längtar efter skype på söndag :)
Miss you best friend! KRAM <3

Svar: Visst är det. :) godis, gott!! Men är det inte jämt så när man ska köpa godis, i butiken vill man ha allt och när man kommer hem rycker man på axlarna och ställer in det i skåpet. :PGulligt! :) man kan ju aldrig ersätta nån och ingen är ju nån annan lik och bara du inte döper dem till Sotis och Tiger så är det ju lugnt. :) men jag förstår känslan. Ibland undrar jag vad målle tycker om den nya valpen. :( och hoppas han inte tar illa upp uppe i himmelen.

Ser också fram emot skypen!!!! :)

Miss you to bestfriend! Kramkram <3
Rebecca

2012-09-27 @ 20:35:09
URL: http://evilplansandotherstuff.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0