Mcgäng

Idag på väg hjem ifra jobben min hörde jag ett muller trots musik i öronen. Värsta mc gänget kom körande. Jag stannade vid ett lyskryss (vad heter det på svenska, vägkorsning med rödljus?), och väntade på att det skulle bli grön gubbe. Och Mc snubbarna började köra in i lyskrysset og sedan så stannade två mc snubbar og typ hindrade annan trafik att köra för att alla dem 20-30 st skulle åka i samlad trupp. Jag tyckte det bara var så awesome, jag är helt fascinerad av Mc gäng jag tycker det är så coolt med västar, tillhörighet och att dem jämt ser så tuffa ut. Men sen så har jag ju tillräckligt med själv insikt för att veta att det är nog som mest coolt på avstånd. ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0