Talking svorsk


Jag vet ikke helt hur jag snakker längre, det blir liksom en blandning mellan svenska og norsk. Jag kände att jag till en början var tvungen att anstränga mig lite i början när jag pratade med mormor och morfar, så att jag skulle snakka ren svenska. För det blir ju så på jobbet att man vill prata sån så att kunderna skjønner vad jeg sier. Det är lite viktigt för mig, sen så tycker jag det är kul. Vi har det lite kul på jobbet med mig og min norska, och dem märker alltid när jag har pratat en massa svenska. Typ idag efter en helg med bara svenska sa Viggo att jag lät lite Texas när jag pratade, haha! :) därav bilden, Texas flagga. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0