Teieblomst


Idag har jag jobbat exakt ett år på Teieblomst!! Hipp hipp hurra! :) det har varit ett bra år, tycker jag. Jag har lärt mig en massa och arbetat upp en bra effektividitet i mitt arbete. Jag gillar att jobba effektivt och känna att jag gör något. Blomster branschen är bra på det sättet för det finns alltid nåt att göra fast det inte är några kunder i butiken eller order att göra så kan man ju antingen sköta om växterna lite eller exponera varorna bättre eller förbereda inför högtider m.m. Julen kommer ju varje år den 24/12 så redan nu har jag börjat att tråda kottar när jag har haft tid. Jag ser verkligen fram emot jul, det kommer att vara skit mycket att göra för att uttrycka det milt och många långa arbetsdagar och kvällar, men ändå är det kul. Vi på jobbet har beställt en massa fint till jul och planerat saker som vi ska tillverka till försäljning. Så fort vi får varorna och lite tid över ska vi börja med jul på riktigt. Det ska bli kul! Jul är lite som skarpt läge i militären, fast i butik. Då måste man vara väl förberedd. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0