En liten inblick


Den här dagen har gått i ett. Vaknade i morse med mega finne på hakan (okej då har fler men dem är inget mot den finnen) som kändes nästan som om jag var bedövad eller nåt, sedan cyklade jag i väg till jobbet, har jobbat där i ett år exakt idag och det firades med hembakt äpplekaka som jag bakade igår. På jobbet var det en massa att göra, vi hade fått varor samt en massa snittblommor som skulle snittas m.m. När vi var klara med det samt order så kom Holländarna med sin lastbil. Älskar hollädaren, så mycket och så mycket fint har han. :) tipptopp, det är lite som julafton varje onsdag. :) Då blev det lite mer att snitta och sätta i vaser och på kylen samtidigt som jag var moraliskt stöd för kollegan som skulle göra en lite exclusive dekoration till Quality hotel. Den sista timmarna på jobbet spenderade jag att göra några buketter till försäljning samt lite små plock av saker och ting som hade fått fötter under dagen och vips så var det dags att rydda in och stänga butiken. :) På cykeln hemåt igen och yogert och chokladflingor fick det bli innan jag tvingade iväg mig på cykeln till gymmet. Men fy va gött det va att träna. Jag har styrketränat hela kroppen samt joggat pyttepytte lite (4 min, hehe orkar inte mer) på rullbandet innan jag cyklade hem igen. Skype prat med bror, sedan dusch och middag och disk och små plock i lägenheten. Och nu är klockan kvart i elva och först nu är det kväll. Det har varit en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0