Wild tomato

Såg dem här tomaterna på ica maxi för ett tag sedan och bestämde mig för att köpa med mig en plastkorg för att prova vilda tomater. Älskar färgerna på dem , speciellt den gröna. Så söt. Det var väldigt goda, inte så jätte stark smak men ändå väldigt goda. :) Var det värt 33 kr för ca 10 tomatisar? Ja, det var det för färgerna va så kuliga och nu kan jag stoltsera med att ha ätit vilda tomater. Nu undrar man ju bara hur och var dessa vilda tomater växer, på förpackningen stod det att dem var packade i Holland men odlas dem där också? Vem vet? Jag ser framför mig en djungel eller skog där folk letar efter dem vilda tomaterna i alla fall. Lite så där Loka reklamigt typ.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0