International market

Idag och i morgon är det International market i Aberdeen.
Gick en kort sväng efter jobbet idag för att kika lite och köpte med mig en bit italiensk chokladkaka.
 
Italienare är roliga. Väldigt flörtiga.
Så i de få minuterna jag snakka med dem så hann jag bli kallad bella (vacker) ett x antal gånger och en av dem undrade var jag kom ifrån och när jag svara att jag var ifrån Sverige så sa han att kanske han och jag skulle resa till Sverige nån gång tillsammans. Haha Maybe (eller inte).
Jag vet ju hur dem är, flörtiga och verkar ha superbra självförtroende så jag tycker det bara är kul.
Ja menar, ingen i Sverige skulle ju nonsens flörta eller vad man ska kalla det, så det är ju lite kul och bra för självförtroendet att få lite uppmärksamhet ibland. ;)
Italiano kakbit. :)
Fika, dock sparade jag halva den italienska kakbiten, för det var både maffig och dyr, tills i morgon. Jag har nog kommit på varför jag har börjat äta mycket mer nu än vad jag har gjort tidigare, inte bara för man vill pröva nya godsaker utan också för att när jag jobbar cyklar jag totalt minst 40 minuter den dagen och när jag ska till och från the city center tar det totalt 30 min. Ska nog ta med mig en frukt på måndag som jag kan äta innan jag cyklar hem. Det kan nog vara lurt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0