Min dag

Hello,
Idag har jag haft mycket att göra, trots att jag har varit ledig.
 
Helst vill jag undvika att cykla in till stan på min lediga dag, men jag ska adressändra/landändra så att jag inte är skriven i Norge längre och då behövde jag skriva ut ett papper så därför var jag tvungen att åka in till stan och då passade jag även på att käka lunch på Subway, köpa en myströja och en hantel så jag kan träna lite mer ordentligt här hemma.
Dessutom var jag ute och joggade på förmiddagen och nu känner jag mig som en gammal människa för jag har ont i högra skinkan och vänstra höften. :/
 
Sedan brukar jag städa och handla mat på tisdagen samt köra en tvättmaskin så det har jag också gjort.
Ville prova skotska pannkakor, dem var helt ok dock tror jag att jag föredrar svenska. Jordgubbsylt var inte särskilt gott på utan socker var godast.
Nya myströjan som jag köpte idag, fin va? :)
 


Kommentarer
Mamma Mia

Det är väl som det brukar då, o som det "ska" vara - att du har en massa att göra! Det är ju roligare att vara lite busy o ha saker att göra än att ha långtråkigt o tycka att tiden står stilla! Så tycker jag själv iaf (långtråkigt, vad är det? Hur går det till?), o så känner jag igen det i dig o Martin.
Kramar

Svar: Helt enig. :) Kramkram
Rebecca

2013-04-30 @ 23:17:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0