Minimalistic lilies

Vi fick in så mycket fina blommor från den holländska lastbilen i torsdags att jag bara var tvungen att köpa med mig lite blommor hem.
Fick då också ett bra tillfälle att använda min fina minimalistiska vas som jag köpte på Designtorget i Stockholm i somras. Älskar den butiken.
Det som gör vasen så bäst är att den är av plast och tar typ ingen plats alls när man inte använder den. Jätte bra för mig som vill leva lite minimalistiskt med bara bra prylar som jag behöver och som jag tycker om. :)


Kommentarer
Mormor

Så skönt om de flesta prylar var av den typen! Men alla i vårt hus skulle nog inte gilla det.

Svar: Håller helt med dig mormor! Jag antar av nån märklig anledning att du menar morfar? ;)
Rebecca

2013-04-15 @ 20:30:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0