Selvangivelse

Idag har jag skickat in min selvangevelse (deklaration på svenska) online till Skatteetaten.
Skjönner ikke noe i det heletatt og har absolut ikke noe tålamod med slike ting (fin svnorsk).
Hoppas allt blev rätt för då tror jag att jag får pengar tillbaka. :)
Usch blir så osäker med sånna ting.
 
Sen tror (läs: hoppas) jag också att jag har betalat min första brittiska mobilräkning.
 
Så det enda jag var helt säker på i förmiddags var att jag hade gjort en hårinpackning. Typ så känns det.
 
Sedan har jag varit lite mer datanördig typ och fixat skype till mobilen och wordfeud. Trodde att go sms go var gratis, men mobilräkningen var nästan dubbelt så hög som den borde ha varit så förmodligen inte, nu blir det wordfeud chatten som får agera som sms till familjen. Det finns alltid maskhål, hehe. :)
 
 
 


Kommentarer
Mamma Mia

Vad duktig du är! Inte alltid lätt m deklaration i sitt eget land på sitt eget språk, men du fixar det på ett annat språk i ett annat land! Det blev säkert bra o rätt; det brukar det bli när du gör saker! Tro på dig själv mer - finns ingen anledning till nåt annat!
Kramar

Svar: Du är så snäll och bäst, mamma. :)Kramkram
Rebecca

2013-04-17 @ 00:33:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0