Ute och cyklar budget

Jag skrev i ett tidigare inlägg att jag skulle pröva att ha en matbudget.
Den budgeten skulle ligga på £25 i veckan. Men det går inte. För att göra det hela mindre deprimerande så kan jag bara säga att jag var och handlade mat för £28 bara idag så in my dreams.
 
Jaja, prövar en ny budget inför nästa vecka. £35. Är inte helt säker på att den är realistisk heller. Men prövar i alla fall.
 
Poängen med en budget är ju att man ska klara den samt gärna ha lite till övers som man kan unna sig något eller nåt.
Don´t get me wrong, jag är inte fattig. Utan bara en tråkig människa som gillar att spara.
 
Fy bubblan vad jag längtar efter semestern, då vill jag åka till London, Italien, Sverige och Norge samt kanske Danmark om jag får låna pappas bil.
Konstig inställning va, att längta bort när man precis har flyttat till Skottland? Men men jag tror jag har hemlängtan.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0