Pip pip

För er som undrar vad jag sysslar med i det senaste så kan jag säga not much. Är förkyld sedan nästan en vecka tillbaka så jag spenderar min fritid i sängen med antingen iPaden, datorn eller en bok.
Dock har jag sytt färdigt kattens julklapp för några dagar sedan så lite nödvändig är jag ändå. ;)
 
Idag efter jobbet köpte jag ett linne och en kjol på H&M så jag har som plan att börja bära kjol lite oftare. Vi för se hur det går. 
 
Är rekord tidigt klar med alla julklapparna till och med innan det hann bli december var jag klar d.v.s i lördags inhandlades de sista julklappisarna. Dock har jag varit fancy och handlat på amazon.co.uk så jag har t.o.m. Importerat en julklapp, det ni! Samt en klocka och ett par leggins (som jag verkar vara jeggings (i hope not!)) till mig själv. :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0