Min födelsedag!

Idag fyller jag 22. Det ni, tiden går fort.
Idag tog jag ledigt för att softa och ta dagen som den kommer, vid lunch gick jag en sväng på stan och kikade lite i butiker och klippte håret.
Det blev en ganska sen lunch framför TVen bestående av chicken McNuggets från Mcdonalds, gott.
 
Jag har inte helt bestämt mig för vad jag ska äta till middag än men det lutar åt thaimat och en film i kväll.
Jag hade lite andra planer inför dagen innan, men men nu improviserar jag lite istället. :)
 
Mamma och Martin har gratulerat mig på Skype och jag har öppnat presenter, trevligt.
Mina fina silver smycken, halsbandet är köpt i Bergen förr förra sommaren.
Armbandet fick jag i student present av mamma. :)
Och nitarmbandet har jag fått med en tidning nån gång.


Kommentarer
Mamma Mia

Vad söt du är!

Svar: Tack, jag är ju din dotter. :)
Rebecca

2013-02-14 @ 08:42:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0