Storgaten

Elina, funderade lite på hur det ser ut hemma hos mig så nu blir det bildvisning. :)
 
Jag har fin utsikt från mitt fönster, man kan se en liten glimt av kanalen mellan taken.
Jag har inga garderober eller nåt i lägenheten men ett bra loft ovanför köket mitt emot sovloftet.
Köket sett från sovloftet.
Vardagsrum.
Del av vardagsrum.
Litet men alldeles lagom stort badrum.
Hallen.
Min vy från schäslongen.
Jag är helt förälskad i den här lägenheten, kunde jag packa ned den i en väska skulle jag göra det. Bättre planlösning får man leta efter och mitt i stan fast lugnt och stilla, med fin utsikt över kaldnesberget. Hela lägenheten är i öppen planlösning med högt i tak, kvadratmeterna är inte lika stora som kubikmeterna här hemma hos mig.


Kommentarer
Mamma Mia

Du har ett underbart mysigt hem som du har inrett så fint & personligt! Du är verkligen bäst som du är & i allt du gör!

Svar: Tack, du är så snäll. :) jag har fått det ganska så fint, lägenheten är verkligen awesome.
Rebecca

2013-02-14 @ 08:42:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0