För inte så länge sen egentligen

 
 
När jag åkte från Mundheim på Vestlandet till Tönsberg för att gå på jobb intervjuer så bodde jag på det här hotellet.
Det var för 1,5 år sedan, men det känns nästan som ett liv sedan. Jag var young, free and wild. Jag är ju fortfarande ung, men free and wild... njaa inte så värst mycket.
Hoppas det ska bli lite spännande äventyr nu i vår i alla fall.
Till dess ska jag fortsätta att drömma, spara och vara fokuserad på det jag vill göra.
Hittade den här lilla fågeln på isen, är det en svan?
Nu är det vinter, på sommaren är det fullt med båtar här, man kan ju nästan tro att alla i Tönsberg har varsin båt.


Kommentarer
Mamma Mia

Vilka vackra bilder du har tagit! Stämningsfyllda ! Härligt. Känns som om du hade en fin dag när du var ute o fotade.
Kram, mamma

Svar: Tack. Ja, det va en fin dag. En massa snö. :)
Rebecca

2013-01-28 @ 23:07:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0