Gym

Hello kidz.
Short update from me. :)
 
Jag kan stolt meddela er att jag har slått person rekord idag på gymmet. Jag joggade i 12 minuter i streck, det du!
Mitt gamla rekord är typ runt 5 min. (brukar aldrig jogga får jag väl meddela till dem som inte vet.)
 
Jag brukar bara kolla på andra löpare/joggare på gymmet och undrar hur dem freaksen är skapta som orkar stå och mala jättelänge på rullbanden. Men nu ska jag också bli ett hurtigt freak är väl själva planen. :)
 
Efter att ha joggat i 12 min var jag tvungen att gå lite och sedan joggade jag tre minuter till så det blev totalt 15 min joggning.
 
Så min plan är att jag ska börja jogga lite framöver så jag kan ge mig ut och jogga lite i vår och tycka det är kul. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0