Långpromenader

Kollade förut på bilder från min gamla mobil och hittade en massa fina bilden och minnen.
Hade en massa bilder på Målle från alla våra långpromenader.
 
Jag har sagt det förr men jag säger det igen, Målle var verkligen en fantastisk hund och vän. Han var alltid där och kunde trösta en om man var ledsen och få en att skratta när han sprang omkring som en tok. Han var en omtänksam och snäll hund.
Dessutom varhan en fena på att hitta mat, spelar ingen roll om t.ex. moroten var nedgrävd i farmors trädgårdsland, Målle grävde upp och åt den ändå . Han var smart han.
 
När jag gick andra och tredje året på gymnasiet och bodde hos mamma på vardagarna och hos pappa på helgerna så var det jag och Målle som var skillsmässobarn och där jag bodde bodde Målle. :)
 
 


Kommentarer
Mamma Mia

Fina minnen av en underbar liten kille!

Svar: Många fina minnen. <3
Rebecca

2013-01-25 @ 22:48:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0