Lilleström 2013

Yes här kommer inlägget jag snakka om tidigare. Lite bilder på fina ting från mässan.
Jag gick runt och kikade och funderade på om vilka slags produkter och vilken nish jag skulle ha om jag hade en butik. 
Nåt jag verkligen ska ha i min framtida butik om jag ska ha nån är LUFT. Luft är enligt min mening och även det lärde jag mig i skolan att det är otoligt viktigt, för man ser inte trädet för skogen om ni fattar.
En hög med en massa blandade ting säljer inte lika bra som en slags vara exponerad med luft med spotlight på sig. 
 
 

Jag stod också en stund och lyssnade på en föreläsare från Jotun angående just exponering, hur en fransk butik hade hängt upp en massa koppar i fina band i taket och med fint ljus på dem. Hon blev helt fascinerad av kopparna och köpte tre stycken som hon egentligen inte alls behövde. En månad ser hon en bild i ett inrednings magazin just på dem kopparna ifrån den butiken och hon kände sig riktigt trendig för hon hade ju redan dem kopparna sedan en månad tillbaka. Sedan läste hon artikeln och där stod det att det var fjor årets koppar som dem inte hade fått sålt och bara exponerat på ett kul sätt och nu var hela varulagret sålt. Exponering är allt.


 


Kommentarer
Mamma Mia

Härliga drömmar o kloka funderingar - som alltid när det kommer från dig. Glad att du hade en bra dag på mässan. Du kommer ha nytta o glädje i olika sammanhang i livet av allt det du ser o upplever. Fortsätt drömma, planera o utvecklas, du kan göra vad du vill i livet för du har en otrolig kapacitet! Jag är stolt över dig, min fina dotter!
Kramar, mamma

Svar: Tack, fina och snälla mamma. Du är bäst!Jag är så glad som har dig som mamma som alltid stöttar och peppar mig. kramkram
Rebecca

2013-01-26 @ 23:35:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0