Var glad!

Igår kom Martin och pappa och hälsade på en sväng. Dem skulle upp till Trysil i dag och sov över här. Jätte trevligt att få träffa kära bror och far. <3
 
Vi åt god mat, lövbiff och skruvade pommes med god krydda på.
Till efterätt blev det popcorn och kakor.
 
Det var verkligen super mysigt att ha dem på besök. Ni anar inte hur trevligt jag tyckte det va. Vänner och familj är det bästa man har.
 
Pappa tog med sig en låda med mina grejer i som jag packade i somras. Till Norge lådan heter det och jag minns inte allt som är i den, så det ska bli spännande och se vad som är i den. :)
 
Gubben på bilden låg i lådan, visst är den fin. :) Den här jag fått av Elina. :)
 
Är det nån som vet hur man kan ändra bilderna så dem inte ligger ned på sidan?
 
Ha det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0